Vad gör ordförande vecka 6

Publicerat: februari 6, 2009 i Facklig information, Förhandlingar
Etiketter:, , ,

Måndag den 2 februari: Kör jag tåg och sedan är jag på fackexpeditionen.

Tisdag den 3 februari: Jag är ledig

Onsdagen den 4 februari: Förhandlingar på morgonen med Veolias förhandlingschef och sedan möte på SEKO Stockholm för att diskutera hur vi ska organiseras i fortsättningen inom klubben.

Torsdagen den 5 februari: Jag kör tåg

Fredagen den 6 februari: Jag är på fackexpeditionen och sedan setktionsstyrelsemöte.

Lördagen den 7 februari: Jag är ledig

Söndagen den 8 februari: Jag är ledig

Kommentera

