Vad gör klubbordförande v. 39

Publicerat: september 22, 2008 i Facklig information, Förhandlingar
Etiketter:, , ,

Måndagen den 22 september: Öppet hus på Liljeholmen. Sedan kör jag tåg

Tisdagen den 23 september: Jag har facklig tjänst hela dagen – Jag bl a förhandlar med Veolia om diskriminering mot deltidsanställda

Onsdagen den 24 september: Ledig. Jag tar hand om en personärende

Torsdagen den 25 september: Jag har facklig tjänst hela dagen. Jag deltar i möte med SEKO Tub Rådet (samarbetsorgan för klubbarna inom tunnelbana och lokala banor)

Fredagen den 26 september: Jag kör tåg

Lördagen den 27 september: Jag kör tåg

Söndagen den 28 september: Jag kör tåg

Kommentera

