Vad gör ordförande v 19

Publicerat: maj 7, 2008 i Facklig information
Etiketter:, ,

Jag har haft semester under v 17-18, det kändes att jag behövde det.

Måndagen den 5 maj var jag sjuk

Tisdagen den 6 maj körde jag tåg på morgonen och sedan jag och Jenny träffade Transrail inför upphandlingen

Onsdagen den 7 maj kör jag tåg på morgonen. Sedan är jag på Alvik mellan 11-14 och pratar med medlemmarna där. Sedan har vi en förhandling med Veolia på eftermiddag om incitamentavtalet (bonus) för hela tunnelbanan.

Torsdagen den 8 maj är jag ledig.

Fredagen den 9 maj har vi möte med SACO-Tj

Lördagen den 10 maj kör jag tåg

Söndagen den 11 maj kör jag tåg

 

Kommentera

