Vad gör ordförande v.9

Publicerat: februari 26, 2008 i Facklig information
Etiketter:, ,

Under veckan 9, 2008 kommer jag att jobba med följande ärenden 

Måndagen den 25 februari har jag möte med upphandlingsgruppen (gruppen som jobbar med de olika anbudsgivarna). Vi kommer att träffa en av anbudsgivarna.

Tisdagen den 26 februari kör jag tåg och sedan har jag en förhandling på GUP. 

Onsdagen den 27 februari är jag ledig.

Torsdagen den 28 februari kommer jag att köra tåg och sedan vi (jag och Jenny) träffa en anbudsgivare.

Fredagen den 1 mars kör jag tåg på morgonen och sedan har jag facklig tid.

Lördagen den 2 mars kör jag tåg. 

Söndagen den 3 mars är jag ledig.  

Med vänliga hälsningar

Jannis Konstantis 

Ordförande SEKO Klubb 119 

Vill ni kontakta mig? Ring då gärna på 070-209 49 29  

Kommentera

