Vad gör ordförande v.7

Publicerat: februari 12, 2008 i Facklig information
Etiketter:, ,

Under veckan 7, 2008 kommer jag att jobba med följande ärenden 

Måndagen den 11 februari kör jag tåg och sedan har vi förhandlingar med Veolia om rutiner angående läkarbesök 

Tisdagen den 12 februari kör jag tåg. 

Onsdagen den 13 februari kör jag tåg på morgonen och sedan har vi ett möte med Matt Kinane om drogpolicyn och lite annat. 

Torsdagen den 14 februari är jag ledig men jag kommer vara på Liljeholmen för att vi har klubbstyrelsemöte. 

Fredagen den 15 februari kör jag tåg på morgonen och sedan har vi sektionsstyrelsemöte. 

Lördagen den 16 februari kör jag tåg. 

Söndagen den 17 februari kör jag tåg. 

Med vänliga hälsningar

Jannis Konstantis 

Ordförande SEKO Klubb 119 

Vill ni kontakta mig?

Ring då gärna på 070-209 49 29 

Kommentera

