Vad gör ordförande v 5, 2008

Publicerat: januari 22, 2008 i Facklig information
Etiketter:, ,

Under veckan 5, 2008 kommer jag att jobba med följande ärenden 

Måndagen den 28 januari har jag förhandlingar om drogtester (Veolia har kallat) och sedan information om medarbetarenkäten.

Tisdagen den 29 januari har jag förhandlingar om drogtester (Veolia har kallat, det är inte samma förhandling som på måndag). Sedan har vi förhandlingar som vi har begärt om befattningsbeskrivningar.

Onsdagen den 30 januari är jag ledig.

Torsdagen den 31 januari har vår sektion styrelsemöte och sedan kommer jag att ha förhandlingar med Veolia om den s k Service-Eye (gäller konduktörer på lokala banor).

Fredagen den 1 februari har jag förhandlingar hela dagen med Veolia om:

a) En av våra medlemmars lön och föräldraledighet

b) Om allmän visstidsanställning (en ny anställningsform som kom maj 2007 och kommer att gälla i första hand för spärrvakter).

c) Diskriminering av deltidare. Vi försöker förhandla att deltidarna ska ha samma rättigheter som heltidare utifrån sitt åtagande.

 

Lördagen den 2 februari kör jag tåg.

Söndagen den 3 februari är jag ledig.

Med vänliga hälsningar

Jannis Konstantis

Ordförande

SEKO Klubb 119

 Vill ni kontakta mig? Ring då gärna på 070-209 49 29

Kommentera

