Vad gör klubbens ordförande under v.1, 2008

Publicerat: januari 2, 2008 i Facklig information
Etiketter:,

Under veckan 1, 2008 kommer jag att jobba med följande ärenden 

Måndagen den 31 december kör jag tåg och har också facklig tid. Jag kommer vara på Liljeholmen

Tisdagen den 1 januari kör jag tåg.

Onsdagen den 2 januari är jag ledig.

Torsdagen den 3 januari kör jag tåg.

Fredagen kommer jag vara på Liljeholmen (vi har sektionsstyrelsemöte). Sedan kommer jag och Jenny förhandla om tjänstemannalöner

Lördagen den 5 januari kör jag tåg.

Söndagen den 6 januari är jag ledig.  

Med vänliga hälsningar

Jannis Konstantis

Ordförande

SEKO Klubb 119 

Vill ni kontakta mig? Ring då gärna på 070-209 49 29

Kommentera

